Hello and goodbye

Ny på detta, min starka sida är väl inte att blogga men ska försöka att
göra det ofta och intressant!=)

Idag hade jag sovmorgon, blir aningen less när man ser conny
sover vidare när man själv måste upp före fan! visst, så var det
tvärtom i somras när han sommarjobba och inte jag!;) Skolan
var väl som vanligt annars, nu känns det som att man gått i
skola forever för jag längtar redan tills höstlovet, dock är det ett tag kvar!

Känner mig irriterad och jag vet inte varför? Kanske beror på
vädret och att det är höst, jag vet inte...

Ihelg blire att fira Sara på lördag iaf, fredag vet jag inte=)
sikkkkert umgås eller något!

si si, nu ska jag fixa icccce cream och krypa ner i sängen..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0