Hej hopp

Nuuuuuu har jag fanken varit lite aktiv,
får väl se hur det blir med den saken!=) Hoppas inte för mycket...

kom hem ganska nyligt, ikväll har jag varit i byn med mina gullisar
sara och luluu :) snackat, chillat och druckigt te, det är väl det
vanligaste? ;) Sen kom luluu på iden att slå på en film, men du
tror inte båda somna så ja satt där helt själv med filmen och morris.
Ringde conny för han skulle skjutsa hem mig, men vi for runt lite i
stan och sådära. Nu väntar jag på att pojken ska komma hit! =)
vilket man aldrig vet när (?) bra eller dåligt tecken? haha.....

Sara har blivit stor flicka, Önskar dig tusentals gratulationer och
det ska bli förjävla kul imorgon kväll / idag så det bara sjunger
om det! Can´t wait!

over,
                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0