Waldorf och bowling :)


Igår på kvällen var jag med älskling, såg fotti hos han innan vi cyklade till mig. Tog det bara lugnt och sen vid tio blev vi rastlösa så då for vi och sa hej och gjorde hyss med Blom och Stina :) hihi. Ganska onödigt egentigen men alltid kul att träffa folk så. Kom hem vid halv tolv men jag somnade faktiskt inte förräns kvart över ett, hostade som fan så Conny hämta vatten åt mig, söt! =) Sen somnade jag såklart först, det är inte ovanligt!

Idag blir det stan nu på ett tag, sen ikväll blir det Waldorf och bowling med Sara, Conny, Emelie, Simon & kanske Tom. Blir riktigt kul för jag har inte bowlat på hur länge som helst. Vilket betyder att jag kommer inte vara så bra men det är en annan femma. Bara man har skoj så ;)

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0