Vintertiden börjar nu


Var så skönt att sova en timma längre idag, eller ja jag sov bara till halv tio (nya tiden) men kände mig ändå utvilad :) Kanske bara inbillar mig. Igår hade jag Sara och Luluu te party i Luluus kök, satt som nå tanter och drack te, åt mandariner och prata om allt, men det kan ju inte vara tråkigt när man är med dessa tösar ;) Skulle ta sista bussen hem men stannade ändå till nattbussen och det var det värt, hade ändå bara suttit och ruttnat annars. Jojussdet, sen lirade vi Hej knäckt (akta stavningen) och så vann jag och dom två var kvar, så skulle jag vara domare. Och om jag säger såhär: dom där två tjejerna kan inte spela mot varann, det blir bitch fight. Kulkul!

Nu på morgonen har jag varit på Coop en sväng och kollat på nya pjäxor för det var någon utförsäljning men inga var fina och passade så jag ska troligen få nya pjäxor :) Tidigare i höst har jag + några pratat om att fara till björkliden på påsklovet, jag tycker vi återupptar den idén och så far vi dit. Förstå hur kul! :D

Undra om man skulle ta och slumra ett tag nu, iaf 13.45 blir det Desperate Housewives eftersom jag missade det i tisdags pga fotboll på tv :b morrr.

Luluu, jag & Sara på skolavslutningen 2007:

image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0