Senare på dagen, 17.24


Nu var man väldigt mätt! Har käkat palt, så gott så! :) Har ändrat lite färger på min blogg, har ingen aning hur man gör, ni ser ju att resultatet inte är det vackraste men det kommer med tiden.

Fick just en känsla om hur mycket jag saknar sommaren. Sommaren DÅ det skulle varit sol mycket bad fest umgås och allt tjovsan men istället var sommarn som ett stort grått moln fast ändå saknar jag den (?) Visst fanns det ljusa punkter också. Kanske man saknar den så mycket för att man inte går i skola?=) Kan hända. Trots det trista vädret som gjort en deprimerad har det ändå varit en bra sommar. Men en sommar utan regn är inte en riktig sommar right? ;)
Några fina stunder i sommar (finns fler än dom här):

     
1årsdagen <3, bad på grundet, jag och bror hos farmor, luluu & sara, kf E C E, pdol jag sara och luluu <3

Nu till mitt största dilemma just nu, vilket jag har pratat om ganska mycket senaste tiden är vilken färg jag vill färga imorgon. Blont eller brunt med nå rödaktigt i. Så har ni något tips så säg gärna för om 24 timmar är ganska mitt hår bortklippt?! who knows.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker du ska göra det mellanbrunt med ljusa slingor! :)

2007-10-22 @ 19:09:52
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0