Ny friserad :)


Igår blev det en ny frilla för mig :) Först när hon började klippa höll jag på att gråta, fick iaf tårar i ögonen eftersom jag är så van med mitt långa hår. Nu såhär i efterhand tycker jag det blev bra, är nöjd och det är ju huvudsaken=) Imorse 09.00 fick jag till annelis hårdesign för att fixa håret och sminket, sen tralla i (jag och två andra "modeller") till kuriren, därefter for vi till något place där bilderna skulle tas. Var klar vid elva och for till skolan ganska fort. Där fick jag en massa bra komplimanger om mitt hår så självförtroendet växte;) haha. nä skämt och sido, fick sluta lite tidigare eller vi drog en lögn för läraren att vi skulle till bibblo så drog vi hem ist:) Gick ett tag med Linn på stan, och nu väntar jag på att Sara och Emelie ska sluta, ska på stan med dom en sväng. Ikväll vet jag inte vad som händer, som det oftast brukar vara, men jag klagar inte för det är grymt skönt att inte ha träningar varje dag utan att man bara känner lugnet:) Fredag blir det att sitta på Lulebasket vi tre som var och sen blire klassfest i byn. Ser framemot det och det kommer bli så roligt tror jag. Men man ska inte ha för hög förhoppningar ifall det inte blir så.

Nu ska jag äta en risifrutti och vänta på det efterlängtade samtalet från E & S ;) hihi.

PUSSSSSSSSHEEY!

(Bild kommer väl sen)


Kommentarer
Postat av: lisse

Hann inte säga de i skolan idag, men ditt hår vart grymt fint. Det passade dig :)

2007-10-24 @ 16:16:33
URL: http://lisse.blogg.se
Postat av: Elin

Ditt hår blev så snyggt!! =)

2007-10-24 @ 18:12:30
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0