Nostalgisk

Nu tänkte jag lägga upp en massa bilder från 2007 :) Kände att vara lite nostalgisk av mig och somsagt en bild säger mer än tusen ord. Tycker också att en blogg blir roligare att läsa om det finns bilder, bara ett tips;) Sen måste jag bara säga att Aliicia Keys nya låt No one är så grymt skön att lyssna på. Massa plus. 

Några vinter bilder:
    
E & S i måttsund, Simon i björk, S påväg till Låkkta, C & E lapporten, lapporten :)

Sommar bilder:
    
Våran bal, stugan blomma& humla, Luluu & jag, Gothia cup GIF & jag och älskling i Kiruna


Kommentarer
Postat av: lisse

anta min utmaning: 7 sanningar. som finns på min blogg;)

2007-10-24 @ 23:28:53
URL: http://lisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0