Lyckad kväll


Igår var det roligt. Jag Conny Emelie och Simon gick och åt på Waldorf :) Jag åt min efterlängtade pizza och den var smarrig. Dom andra slog på stort men själv var man lite billig i trift ;D Tom kom och mötte upp oss där innan vi var påväg till bowlingen. Självklart visste vi att sara skulle vara seg och typ nästan missa hela bowlingen. Men hon kom bara fem minuter försent, fantasiskt! =) Sara var fan grym på bowling ändå, men jag vann den totala. Kände mig ganska bra även fast det inte gick nå bra alls. Efter det drog vi och fika på Roasters, som om vi inte hade tjockat tillräckligt, nejdå! For till Conny vid tio sen, sov också där, söt han är.

Idag drog vi en donken till frukost jag och Conny sen drog vi till byn och hämta upp Simon så for vi till ishallen och lirade hockey. HAHA, jag kan ju inte riktigt åka men det gick ändå och det var roligt :) Jag måste göra om det någongång med mina dyr skridskor för 60 kr ;) Nu har jag hjälpt mamma med att renskriva en grej på datorn eftersom hon inte är så haj på sånna här nymoderheter. (Vadå nya?!)

Nu ska jag duscha sen gå till Conny och hämta min cykel.

Här kommer lite bilder från igår:
image49 image50
Vi chillat utanför kulturhuset ;)                            Simon & Emelie på Waldorf
image51
Party skorna eller? ;)
image52 image53
Det går bra för Sara ;)                                        Simon och älskling laddar inför deras tur!
image55image54
Söt sara som vann två av tre gånger.               Och min goooo kladdkaka på Roasters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0