Luleå popcorn och irriterande praktikanter


09:45 började jag skolan idag. Skönt med sovmorgon fast den inte är så överdrivet länge. (men så länge man har det ska man inte klaga) =). Sen stör jag mig på våran praktikant eller praktikanter som är med på svenskan & engelskan för att dom planerar in saker som vi inte ska göra nu, för vi har redan en rad med grejer att göra. Så ingen tid till det menas då att man måste ta hem och jobba, så fan heller! Slutade halv fem idag, har sett Luleå på tv ikväll med Conny, bror pappa. Grymt skön seger mot Skelefteå (Skelefteå fansen kommer väl hata mig för jag skrev så). Det är iprincip det jag har sysslat med idag. Skön dag om jag får säga det själv. Imorgon blir det skola sen ut och äta för mamiii fyller år=) Sen basta med en jävla massa tjejer :) Kan ju inte bli annat än myyyys.

Nu, seinfeld. Det måste nog vara bland det bästa serierna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0