Lite sen med att visa resultatet

image60Jag är lite seg att visa en bild på resultatet av mitt hår för er som inte sett det. Men så här blev det iaf. Jag tycker det är fint, men längtar tills jag får tillbaka mitt långa hår igen :) Då dröjer det ett jävla bra tag innan jag gör något sånt här igen. Hehe.

Sitter och kollar runt lite på internet på kläder (ovanligt). Men internet är bra, för då är det se men inte köpa. Om man inte beställer då, men jag föredrar att köpa i affär för då blir det ingen frakt! :) Har faktiskt inte så mycket att tillägga just nu, ska ta och ringa Sara senare ikväll som tydligen hade sett Zlatan eller det var någon i svenska landslaget. Nog fan vet man hur alla ser ut ;) Tydligen inte. På fredag iallafall blir att fara till Hanna som fyller år och äta middag och så med flickor från klassen plus några till tror jag. Blir nog trevligt! Och lördag är det feest med giiiiirlsen, det kommer bli askalas kul hoppas jag! Har höga förväntningar inför helgen och jag tror att det kommer bli så bra som jag tror. Jag och Emelie vill klä ut oss på lördag, vilket många tycker än töntigt. Men vi vill uppleva det man gjorde när man var liten kanske ;) Who knows. Nu ska jag avrunda här. Over and out,

Kommentarer
Postat av: lisse

har länkat till iq testetpå min blogg nu :P

2007-10-30 @ 22:51:25
URL: http://lisse.blogg.se
Postat av: Anonym

gyyyd så fin du blev i håret (Y)

2007-11-04 @ 22:02:13
Postat av: HannaF : )

Det blev sviinsnyggt håret! :)

2007-11-06 @ 18:35:43
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

snyggt elli! :)

2007-11-08 @ 19:20:37
URL: http://ericaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0