Intervjuad av Kuriren, deni


Ja, var påväg till skolan idag, och tänkte förnya mig lite och ta en ny väg, ni vet vägen förbi olearys, lulebo och sen genom stadsparken. Preics innan parken kommer det två personer, en tjej och en man och frågar om dom får ställa några frågor för om var från kuriren. Och jag ville inte det så jag sa att jag hade brottom till skolan. Men dom övertygade mig och sa att det skulle ta en minut, vilket det inte gjorde. Svin skämmigt när jag kommer vara med i tidningen. Inte nog med att dom ställde dom där frågorna utan dom tog även kort. BLÄÄ! :P

Nu ska jag och köpa två stycken tröjor på Gina och efter det ska jag ta en spruta så jag inte blir sjuuuuk i framtiden. En dyr sådan. Pussss

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag ska hålla utkik om du är med i tidningen framöver då ;)

2007-10-18 @ 18:24:02
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0