I wanna fly away,

ye ye ye!!!


Jo, idag är det plannja och är sjukt sugen att gååååå! fast matchen börjar typ nu så jag orkar inte. Måste börja hitta på saker, detta går inte. BLÄ! Just nu gillar jag inte min vardag särsilt mycket, eller jo det gör jag visst men just inte idag nu när jag inte har något att göra, Sitta på datorn en fredagkväll(?) No thank you..

Alla fredagar går så segt på skolan, speciellt efter lunchen. Gjorde matteprov i tisdags(gränsen för g var 10/29) så nog vet jag att jag ska fixa den. Hoppas hoppas! =) Helgen ser ut som följande, Lördag: ska och hjälpa farmor kratta osådär, kvällen blir att umgås med Conny typ, . Söndag, ska jag slöa exakt hela dagen och sen plugga lite till LPL som vi ska typ ha ett prov på måndag, verkade inte så seriöst så ska bara kolla igenom det=)

För att hoppa från ena ämnet till det andra så vill jag utomlands NU! vill bort från dystra hösten, manblir helt depp
därav mitt inlägg inte så glatt kanske?
Kul med en inpuls resa till Turkiet eller någonstans där det är varmt den här tiden:)


Pusss och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0