Hänggäng i byn


Sitter hos Sara, kom hit ganska nyss men just nu är hon i duschen så jag nöter lite. Idag har jag varit på stan med mamma och köpt baby kläder till min kusins babys som blev en flicka :) Vill fara och träffa den men det blir så småningom. Köpte även hårspray, deo, mousse och lite sådant till mig, sånt som alltid behövs :) Ikväll ska vi umgås med Luluu och kanske senare Emelie och Ingrid. Det blir nog trevligt detta :) Just i detta nu ringde Luluu och tyckte vi var sega som inte kommit än, men hallå vem är det som är segast i Sverige egentligen?! Right back at yaah;) Det blir inge långt inlägg idag heller eftersom jag inte har någon fantasi att skriva något om. Kanske blir er update senare ikväll, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0