GOSSIP GIRL!


JAG ÄR LYCKLIG :D
Min bror håller på att tanka Gossip åt mig, så på 20 minuter får jag äntligen se. Nöjd tjej här :)

Blev lite tjorv med bokningen att bowlingen för korpen skulle typ ha alla banor precis när vi skulle, men vi går precis innan dom kommer vilket var smart drag av oss ;D Guu va roligt. Sen på Waldorf ska jag käka pizza eftersom jag varit sugen på det i kanske 3 veckor nu men inte ätit det. MUMS!

Medans jag väntar på att det ska ladda klart ska jag rensa min garderob på kläder jag inte använder. Har aldrig riktigt  rensat så mycket för då ser det ut som att jag har så lite kläder vilket jag inte gillar ;D haha. Men nu ska jag ta tag i det. PUSSSHEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0