God morgon


Sovit gott? Det har jag iallafall fast jag vaknat så tidigt. Men varför jag gick upp var för att jag började hosta och ville inte väcka Conny med det som jag gjorde igår, thats why. Gårdagskvällen spenderade jag i sunderbyn hos Sara:) Vi satt mest vi tv:n och kollade på sinalong, afv osv. Satt och kolla på massa kläder på internet som man vill ha, ja man kan ju alltid drömma ;) Tog sista bussen hem och Conny mötte mig, det var nå skummisar på bussen (inte olikt) och jag vart rädd, inte heller det olikt. Gick och åt på max och sen börja vi traska mot honom. Mötte upp Sebbe och co som var påväg till färjan. Jag som bara hade leggings frös som ett psyk så när jag kom in var jag som isbiten själv :) Såg lite Rush  hour 3 inatt men orkade inte se mer än halva för jag somna, oj oj oj vilket sälskap man är altså. Idag ska jag städa mitt rum och sen skriva om Grease. Så ser min dag ut också.

Föresten har jag bestämt att göra de där med håret, bara det blir en fin färg ;) ha ha.
om ni nu ville veta.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh vad skoj att du ska göra det! =)

2007-10-21 @ 11:51:13
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0