Follow your heart and not your mind


Kom inte på något bättre att ha som rubrik. Jag tycker att den är svår att skriva? Vet inte varför men bäst är det ju om det passar ihop med texten man skriver. Här kommer Ellis filosofier igen.

Idag, vad har hänt? Jo, skolan började kvart i tio med svenska vilket vi alltid får sluta tidigare från. Idrotten var jag inte med på idag för jag kände inte för det. Det som var mitt roligaste ämne i nian som jag aldrig skippa en lektion ifrån och nu då? äääh, en gång är ingen gång. Sista lektionen hade vi bild och Gudrun (våran lärare) är ett sömnpiller för efter hon har pratat så ligger alla nere på bänken och önskar att vi slutat.

Ikväll har jag, Emelie, Sara & Lh varit på Gina. Dom hade någon slags VIP kväll och 20% på hela butiken. Så en tröja blev det för mig, inte säker om jag ska ha kvar den, får se har 8 dagars öppetköp. Efter det tänkte vi gå och fika på roaster men självklart, som alltid är det fullt så Sara köpte en latte att ta med ist. Sen har jag bara sett tv med mamma. Fick sån där kramp i magen igen, sjuuukt less! Varför?

Tänkte inte låta dyster det sista jag skriver för idag utan säga två saker:
1. Seinfeld börjar nu :D
2. Conny är sötast och finast i världen någonsin <3
Aldrig känt såhär för någon annan. I hope yo feel the same way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0