Fest?


Ja idag var det då tänkt att vi skulle festa. Jag, sara emelie johanna och amanda :) vi började med att basta men sen orkade ingen, plus att det var tjorv med fest så det kändes inte så värt att dricka dom där cidrarna... hm, gick på max och käka litegrann sen for jag till conny och här är jag nu:b kan väl inte påstå att det är så mycket roligare här heller eftersom han och Emil lirar x-box och lär göra det hela kvällen.

Morsan fyllde år idag så vi gick ut och åt på St. Lawrence steakhouse. Beställde en välstekt oxfile men jag får en som är blodig och jävlig. Nej, inget att rekomendera iaf inte oxfilen. Köpt ett presentkort till henne på Hansens, får se när hon väl använder det. Somsagt så räcker det i tio år så hon har tid på sig ;)

   
Ananas med fler andra frukter, Emelie efter bastun, St. lawrence steakhouse

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA jag såg så jääääävulskt smart ut där ;)

2007-10-17 @ 17:48:05
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0