En slö dag har det varit,


Kan börja berätta om gårdagen, for till farmor och hjälpte och kratta gården, tjäna lite cash så inte klagar jag ;) Åt ihjäl sig där med det är inge ovanligt :) Sen när vi kom hem var jag hemma ett tag sen for jag till Conny och laga middag =) For till Tom och umgicks med dom osådär gjorde nå fjortis test också, HA HA.. Tillbaka till stan för jag började få host attacker och huvudvärk. Sen vi halv tolv for vi till Anton i svartöstan som var med Emil och Alex. Hade fått en gratis fylla om jag ville ;D he he. For runt och virra och var hemma hos Conny vid två tiden. Det var helt omöjligt att sova och Conny väckte jag med min hosta. Halv sex for jag hem och försökte sova, efter mycket om och men somnade jag..

och så idag har jag bara legat i sängen förutom när jag följde Conny till tåget:) Han ska på intervju i Björkliden, hoppas hoppas det går bra det! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0