7 Sanningar om mig själv


Antog utmaningen av: http://lisse.blogg.se

Reglerna är följande:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 så många personer du vill i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.



1: Har två stycken riktiga fobier, ena är att när jag ska sova måste mina garderobsdrörrar vara stängda annars kan jag inte sova, och sen fötter. Jag HATAR fötter.

2: Jag har blivit en badkruka, förut badade jag hur mycket som helst mn nu ingenting alls,( var det en sanning?!) haha

3:  Jag sög på tummen tills jag var sju men förnekade att jag gjort det.

4: Jag har shopping problem, varje gång (nästan) jag är på stan köper jag alltid något klädesplagg och det är inte bra för min ekonomi men desto bättre för mig och garderoben ;)

5: Jag är väldigt nyfiken av mig, och då menar jag extremt. Vill alltid höra allting, sen är jag nyfiken av att höra skvaller också.

6: Jag skriver upp exakt allt jag köper i min katt bok så jag kan se hur mycket jag slösar per månad. Korkad eller smart drag av mig?=) you name it.

7: Det kommer alltid vara jag och Conny :)
( härma lisse litegranna, eller bytte ut namn. Men det är så jag känner <3)

Kanske inte var dom bästa sanningarna om mig själv, men några iaf, sen kan man ju inte skriva vad som helst här för man vet ju att vemsomhelst kan läsa men annars tyckte jag att det var en ganska
fyndig utmaning & ganska rolig. Måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0