22 Oktober


Idag har jag bara hunnit vara i skolan osådär, inget speciellt i skolan. Lämnat in rapporten om Grease också. Riktigt fin blev den faktiskt för att skryta lite om mig själv ;D hehe. Bestämde i skolan också att det blir klassfest
på fredag, vilken jag typ kommer komma sent till eftersom vi som ska vara hår modeller ska till Luleå basket och sitta där och se fina ut, kan försöka iaf ;P Men det kommer bli kul, så imorgon blir jag klippt hur kort som helst och färgning, får dock välja själv vilken färg så det är ju bra! =) Ikväll blir det nog att träna basket vilken jag glömde helt bort igår. Får se hur jag ska göra med basketen för mina vrister är sköra och kommer stuka foten säkert igen eftersom jag gör det gång på gång. Skulle vara roligt att köpa kort på inpuls eftersom Emelie och Lh har det :) Gå på aerobic och sånt. Men det är ett senare projekt. SEN VILL JAG OCKSÅ SE GOSSIP GIRL, MEN HITTAR INGEN PÅ DC!!!!!! LESS.

Nu ska jag på stan med Conny, han ska hitta någon vinter jacka :)
 
image13

Kommentarer
Postat av: Elin

Ladda hem ett program som heter Azureus och sen så går du in på www.isohunt.com eller www.thepiratebay.se och laddar hem det därifrån! :)

2007-10-22 @ 16:31:17
URL: http://ewlin.blogg.se
Postat av: Carolina

Ja, gör så som Elin skrev där!:)
Och lycka till med klippningen och färgningen, kommer säkert bli jätte snyggt:)

2007-10-22 @ 16:43:53
URL: http://cnarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0