Exakt lika tråkig söndag

Förväntade jag mig nå annat?

Efter allt som hänt i veckan är söndagen likförbannat tråkig som varje annan söndag. Men vad ska man göra? Det är bara att acceptera sin vardag. Egentligen vet ingen vad jag pratar om, förutom två men jag låter det också vara osagt för annars börjar alla snacka och det är ju inte ovanligt.

Senare blir det att gå ut och promenera som blivit en hobby för mig. Två saker i en ;) Groth ska även följa med mig, längesen man träffa killen och pratade med han. Annars har det mest varit ett "hej" när man setts. Sen tror jag bestämt att det har slutat regna också, för en fågel viska det i mina öron :) Give mee snoooow.

Föressten har jag varit och köpt pjuckor till slalom säsongen idag. Ville bestämt ha svarta pjäxor men det blev raka motsatsen :) Men rååå snygga och fick dom för ett riktigt bra pris. Var och kollade Luleå Hockey - Brooklyn Tigers med Conny. Brooklyn förlorade med nöd och näppe Attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0