with every heartbeat

Tog en sovmorgon från skolan imorse, eller egentligen kanske man skulle säga pluggmorgon då jag pluggade inför religionsredovisningen. Kände att det var värt att skippa hälsa lektionen för att ha med något till redovisningen.

Idag har vi i klassen även fotat inför våran årsbok med studentmössorna och lite sådant på oss, sluutet är nära nu. Efter det stannade jag och Johanna H kvar på skolan och busade med våra egna kameror litegrann.

Och nu sitter man här igen med religionsarbetet och ska få klart denna rapport som tar emot så himlans mycket. Men efter imorgon när jag har filosofiredovisning och denna rapport klar inatt kan jag känna mig fri och fira valborg utan en massa ångest från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0