Ledig dag

Vaknade upp hos Conny imorse vid halv tio. Gick ut och fota lite påvägen hem till mig. Smällde i mig lite mat innan jag for till Sara & Emelies skola för att umgås där ;b Skön miljö att vara i helt klart! Dom satt och planerade deras projekt och jag satt snällt och lyssna på dem, inte för dom var så aktiva, hehe. Nu efter tre har min tid bestått av att plugga till mitt projekt. Anledningen att jag var ledig var att vi skulle jobba hemma, så kände mig illa tvungen att göra det. Nu ska Elli duscha och får se vad som händer ikväll, Desperate Housewife iaf!

Om en och en halv vecka är det äntligen höstlov och Halloween och vad passar in bättre än just en Halloween fest med utstyrsel och allt som hör till? Det hoppas jag på att det blir. 31 Oktober, höjdpunkten på höstens roligheter, helt klart!  :)

 

         

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0