21 oktober


Har bara haft en lektion idag 08.15 på morgonen. Kändes hyffsat onödigt att gå på den lektionen när vi bara skulle skriva en saga, men jag tog mig till skolan och är ändå glad för det, har ju somsagt lov på tre dagar :) Resten av dagen har jag varit ledig så jag gick hem och väckte Conny och for vi till byn och våldgästa. SYselsatt oss med dagen att vara på Statoils Kaffejakt (även igår) köpt massa mat och ätit oss feta och spelar monopol. Det var längesen, så kul att bli lite nostalgisk ibland sådär.

Så, ikväll stog Plannja på schemat där dom tog emot Norrköping Dolphins. Tyvärr blev det förslut för Plannjas delar, men laget funkade inte riktigt idag. Dom "gamla", om jag nu får kalla dom det, visade inte upp sina kvaliteér ikväll utan de var dem unga som visade att dom också kan. Tycker det är grymt av Mattias (Plannjas coach) att låta dem yngre spela, även fast det är en mycket jämn match. Pricken över i:et var nog ändå Forever låten som kom upp där mitt i en timeout. Mötte Sara och Lollos iskalla blick mot mig, bara för att dom ville se min reaktion :) Det var kul!

Med detta tänkte Elli avsluta inlägget och säga godnatt folket!
                 

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0