Snart helg, mee like alot!

Skolan fick väldigt fort idag tyckte jag. På idrotten hade vi volleyboll och det är så kul, men vi övade mest slag och sånt idag vilket resulterade i att min motivation sjönk eftersom jag ville ju spela :) heh. Tog bussen in tillstan för jag var slö men skulle ändå tillbaka och hälsa på Conny lite, och sen hemåt och åt min älskade kassler. Mums!

Måste berätta också vad jag gjorde igår, blev en heldag på stan efter skolan och max till middag, ja menar kan det bli bättre än så?=) Var på pontus och kolla någon slags fotbolls cup hela kvällen. Var innanför dörren efter elva någongång och då var mina fötter gode döda. Så det var grymt skönt att hoppa i säng men somnade inte förräns CSI var slut.  Det har blivit mitt nya beroende. Sen känner jag att jag måste fara ut och övningsköra i helgen, det är ju två veckor sen sist snart :O ajaj. Måste klämma in här också att nu är man officielt blondie igen, vet inte riktigt om jag gillar det så mycket, vill nog vara brunett. Meeeen, ett senare projekt! :)

Imorgon på schemat; Skola, stan och möta sara för att se hennes nyklippta hår som är säkert hur läckert som helst, sen på kvällen blir det plannja och sen? Kvällen är oviss ;)



two months ago already.
image138
En bild från kråk när vi lirade volleyboll men det ser mest ut som att jag är rädd eller nå ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0