Rubriklöst inlägg


Humöret pendlas från upp och ner hela tiden. Kanske beror på att jag längtar till sommaren som faun och att jag saknar sommaren 2007 att ja skulle kunna dö. Har förhoppningar om att sommaren iår kommer bli bättre med utlandsresa och allt därtill. Får ju inte glömma Göteborg och Bruuce den 5 juli med Sara och Luluu! :) fjärilarna i magen börjar komma lite faktiskt.

Har stor ångest på mig själv för att jag aldrig tar tag i mitt plugg när jag är hemma. Jag tänker "det löser sig", iofs så gör det alltid det men man kan ju inte ta något förgivet nå mer. Nåja, slut beklagat! Ska snart fara och träna och rensa tankarna lite, ganska skönt! Sen ska jag duscha och sen blire ut på prommis och göra hyss like usual. Måste ta tag i det där också. S-P-O-R-T-L-O-V-E-T får gärna komma nu så jag kan få åka skidor, har fan inte premiär åkt än! :( sorligt men sant!


önskar att jag hade någon att prata med..
image142 image143
Varför skulle man inte sakna?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket snygging:D Åh jag längtar också till sommaren!

2008-02-11 @ 19:54:34
URL: http://cnarki.blogg.se
Postat av: Emelie

Du vet att du alltid kan prata med mig, gummsi goo =)

2008-02-11 @ 21:06:35
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0