Out for a walk


Egentligen vet jag inte varför jag skriver. Var ute och promenerade nyss, grymt skönt väder. På hemvägen gick jag förbi ica och köpte paket glass så nu har jag mumsat i mig glassen och noblesse till :) Gött! Nu väntar jag förfullt på 2½men som jag inte sett på länge.
Imorgon slutar jag vid elva eller egentligen tio över tre men har ett fett hål på tre timmar, så jag orkar inte sista lektionen som är Nk. Då ska jag på stan med Tom och köpa nya kläder till han för att han fyllt år, blä! :) Sen blir det säkert skurholmen häng men inte klagar jag. Nu tänkte jag lägga upp någon bild från i fredags :) Enjoy!

    
image179

image180

Kommentarer
Postat av: Emeliee

HAHA Elli då. Vad grymt smart jag såg ut där högre upp ;) Very snyggt

2008-02-18 @ 22:49:05
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0