Grattis Tom :)

Vi bugar och bockar för Tom som fyller år idag.
Gårdagen var trevlig (förutom några komplikationer som det alltid blir). Kom iaf vid sex och då trodde jag grabbarna hade börjat med maten eftersom alla var svin hungriga. Men inte det, startade upp det lite och gick och mötte Sanna och Linn. Det rullade in folk lite då och då, spelade slasken också och den var inte bra för mig altså. Hela kvällen försvann i musik, prat, utepauser och inte minst dans. Vet inte hur längesen det var jag dansade men förjävligt roligt. Sara hade tydligen spelat in när jag hade dansat vilket jag inte vill se helst. Under kvällens gång så "tappa" jag bort min jacka och väska eller jag tappade inte bort utan jag glömde vart jag hade lagt dem. Är man charmig eller vad? Fick iallafall med mig jackan hem men väskan var ett olöst mysterium. Under nattens gång när man kommit hem så har min ängel Tom hittat den:) någon som blev lycklig, eftersom jag hade mitt smink, klänning osv osv där i. Sen på något skumt vis så hade Luluu min kamera? äääh, jag får sluta sprida mina grejer över hela sunderbyn känner jag. Nåniin, bilder kommer väl upp när jag fått min kamera. Fast hoppas inte för mycket för jag har fortfarande inte lagt in bilderna från nyår. Skickligt!


Kommentarer
Postat av: Säänich

haha, dans blev det alltid;P har hört att vi dansade ganska mycket snygging!;) HAHAHA

2008-02-18 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0