För det ekar i huvudet...


Då var det måndag igen, så hade vi våran älskade nk också. Tänkte först skippa den helt med Johanna men då tänkte jag att jag ska vara där i början och sen gå, men självklart får vi en lapprapport att göra till nästa måndag. Så mina närmsta två veckor till sportlovet ser inte roliga ut.
Vecka 7:
IOS prov om Eriksson (onsdag)
Engelska prov ( Fredag)
Vecka 8:
Labbrapport ska in (måndag)
Nationella prov i matte (tisdag & torsdag)

JAG DÖR! Vissa kanske tycker det verkar lite, men för mig är det sjukt mycket. Sen är jag inte den som gillar/kan plugga hemma för det finns så mycket annat att göra än att sitta med skolböckerna framför sig. Nej, då gör jag vad som helst för att slippa dom på min fritid. Nånin, kanske borde ta tag i IOS ?!
image141

Kommentarer
Postat av: jessica

vänta på tvåan du bara ;) huvva ! haha

2008-02-11 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0