Det är vinter i våran stad!


Gårdagen var trevlig. Började med skolan fast vi slutade ett. Gick på stan med Linn och Sara ett tag tills jag vart död och gick hem och sov. Var nog det bästa jag gjort på länge för efter det fick jag världens energi :) hmm, sen blev det plannja och donken med Conny. Matchen sög och maten var inte lika gott som jag hoppades på men sälskapet var riktigt bra så det var ändå kul! Drog hem vid halv tio och såg film med mamma till halv tolv då Carro ringde och sa att dom var påväg till stan. For runt med henne Skoog och Su, sen var det ju andra folk också. Kom hem vid två och var gooode trött.

Idag sov jag till tolv men chillade i sängen till kvart över ett. Luluu drog ut mig på stan fast jag knappt orka stå upp. nåja, har inte så mycket mer och säga om dagen eftersom jag knappt varit vaken. LESSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0