Back in buisness duuudes


Då är man tillbaka till dom varmare regionerna, höhö. Dock har vi haft bra väder. Men jag tar och berättar vad som hänt. Jag och Sara hoppade på tåget i Luleå vid tolv på söndagen. På tåget var det en jävla massa små barn som sprang runt och skrek precis där vi satt men trots det så är dom ju världens gulligaste?! nåja, förutom det så gick resan väldigt fort och var i abisko vid halv sex. Min snygga entré där var nog snäppet värre än ungarna på tåget. Inte nog med att det kryllade med barn överallt där också men jag trampar en på foten (och jag hade inte nå lätta skor på mig). Charmig som man är. Måndagen blev det inte så mycke åkning för att björkliden sög och vi var svin arga, gick iaf ooch mötte Luluu som kom med morgontåget. Måndagen chillade vi mest, gick till hotellt en sväng. Och dom där killarna måste ju trott att jag var IQ befriad eller något..
Tisdag började dagen med (nästan) skinande sol och vi var redo för backen :) Grymt härligt väder. Till lunch blev det polarmackor med korv, varma koppen och pommes som jag köpte i snöbaren. Kul det var där då, vi kände att det började lukta bränt hår men tänkte inte nå mer på det. Sen har Luluu eldat sitt hår i stearin ljuset bakom henne. Svart i håret var hon. haha På kvällne drog vi till riksgränsen och bada och härja, tog lite undervattensbilder som kommer upp senare osvv, kvällen var grym ;) (btw förvånar det någon att Lollo glömde sin bikini och handuk i riksgränsen? =D
Onsdag var vi enormt trötta och vi tog oss en sovmorgon till halv nio nästan. Då var det dags att städa ur rummet vi bodde i (som förövrigt var väldigt fint). Satt och åt frukost till halv tolv innan vi var påväg till Björkliden. Denna dag åkte vi dock inget i backen men vi åkte pulka. Kan säga att jag har fortfarande ont i rumpan sen crashen på dom där feta isklimparna, men det hör ju till. For till Abisko och lagade middag osv när jag sa till lollo - "Vad hade du tänkt göra så att vi missar tåget nu?" på skämt. Men självklart, när vi är påväg till affären och köpte lite snarra till tåget vem tror ni inte gör en Stig Helmer om inte Lollo? För er som inte vet vad det är så är det när man ställer ex. sina skidor på en vägg och sen så faller dom mot alla andra skidor som står mot väggen. Så tillslut ligger alla på backen. HAHa  Vi missade ju inte tåget då men det skulle inte ha förvånat mig om vi hade gjort det pga det.

Orkade inte berätta allt vi gjort i detalj, det viktigaste kom upp typ. Nu tänkte jag visa lite bilder. Roligt att träffa nya människor :) Kul som fan!
    
     
    
image197

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahha, typiskt Lollo ;D Ni verkar ha haft skoj iaf :)

2008-02-28 @ 16:56:18
URL: http://ewlin.blogg.se
Postat av: Emelie

Fasiken vad söta bilder ;)

2008-02-28 @ 21:32:45
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0