Skriv torka (?)

Nu har jag inte skrivit på ett tag, igen. Har som inte haft något speciellt att skriva om but here it goes. Fredagen hade vi familjen Paavola på middagsbesök, trevligt sälskap med god mat, på kvällskn blev det Beck film med mamma och sen var det gonatt. Sen resten av helgen bestog också av att umgås med nära och kära, bra sammanfattning av helgen egentligen.

Igår kom Lovisa hit och hjälpte mig fixa mitt hår lite, finally. Blev inte en sån dramatisk  förändring men ljusare blev det och jag vart nöjd :) Spenderade kvällen hos Conny med One tree hill och lite sådant. Dock kändes det som en börda att kliva upp sju idag för att ta en spruta, men halv åtta gick Elli hem och jäspade ungefär hela vägen hem,. Har inte allt för mycket att säga förutom att det blir utomlands på tre dagar och att Sara kommer hem imorgon, då vet ni vars jag är imorgon. Take care y´all. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0