Sjuklig dag,

Somsagt igår började skolan igen, kändes lite konstigt att gå den där vägen och in i skolan igen. Det var som om det vore flera år sen sist. Men på någotsätt är det ändå skönt att få tillbaka sina vardagar lite, har varit en dagvild tjej inprincip hela sommarlovet.

Från Turkiet kom jag hem med världens förkylning och den har väl inte blivit så mycke bättre när jag kommit hem så idag har både jag och Conny varit hemma från hans jobb och min skola. Gode skönt har det varit att bara tagit det lugnt. Har äntligen sett Sex and the City the movie och kan säga att den var bra. Nu har jag varit hemma ett tag och sovit lite, känns som att det blir en tidig kväll om jag ska orka fara till skolan imorgon, men det är morgondagens projekt!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0