Resfeber ?


Nu är allt iprincip fixat och det är skönt. Har stigit upp klockan sju för att tvätta hälften av alla kläder jag ska ta med, blev lite mer än vad jag hade väntat mig. Sen gick jag till dagobert och höll Sebbe och Carro sälskap. Knatat på stan med mami en sväng för att fixa nån tidning och lite smått och gott. Somsagt, vi har ingen mat på flyget så något ska man väl ha och knapra på, fast jag hoppas att jag kan sova så jag inte känner att vi flyger. Jag har en sånt där pirr i magen ni vet, så att det kicklas och jag får bara det innan jag ska flyga. Det kallas resfeber med andra ord. Så med detta inlägg tänkte jag säga; hasta la vista eftersom nu kommer jag inte orka blogga nå mer innan jag far. Däremot om vi hittar nå svalt internet café eller liknande kanske det kommer ett inlägg från landet där nere, snarare Turkiet! :) Har även sagt hejdå till Sara och Lollo. Och Conny kommer hit på en timma ungefär, kommer kännas lite tomt men nog vet jag att jag inte kommer ha tid att sakna Luleå så mycket, men ifall detta skulle inträffa har jag med mig "pellefanten" :D Have a nice week in my hometown, heheee.. 

Turkiet, Alanya 15/8 - 22/8

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hoppas du kommer ha en supertrevlig resa:) Ringer dig säkert någon dag!

2008-08-16 @ 15:40:50
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du har det bra =)

2008-08-21 @ 14:46:08
URL: http://ewlin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag hoppas du har det trevligt:D

2008-08-22 @ 03:33:03
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0