Bergnäset + Sandnäset


Filmen igår var storslagen, finns ingenting att klaga på. En sådan film är som perfekt för mig, romantik osv osv. Helt klart värd att se Mamma Mia :) Jag var inte den enda som var lyrisk, det var nästan så att mamma var snäppet värre. Vi Enbommare. Sedan kom Conny hit och vi nötte One Tree Hill resten av kvällen innan lilleman skulle sova, hatar att behöva vara vaken själv, längre än någon annan. Det värsta är ändå när man hör någon annan sova när man själv inte kan.

Mötte upp Emelie och Lh idag på stan, strosa runt på Luleås gator, men det känns ovärt när man inte kan köpa något eftersom jag sparar till resan. Men det finns en klänning på gina tricot som jag är störtförälskad i, meeen det är väl bara för stunden. Att man inte ens har råd med en klänning som kostar 150 kr är skandal. På tal om ett till klädesplagg så har jag hittat the autumn jacket. Får väl flirta lite med päronen så kanske det trillar in någonting i brevlådan, nämen.

Nu ikväll har vi varit på middag i Bergnäset och det bjöds på grillat och allt därtill. Senare drog vi till Elin och Jens med fika, så där har vi varit ikväll. Väldigt mysigt ställe, och inte för att tala om deras nya katt! Den vill jag också ha :) Nu ska ja fortsätta se OTH, dast säsong 2. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0