what goes around comes around


Varm kopp te gör susen när man känner sig aningen frysen. Eller jag fryser bara om händerna, eftersom jag är så dum att inte ta vantar till skolan. Nåja, i veckan så ringde Hanna och fråga om jag ville vara "hårmodell" igen, och blev genast orolig för hur mycket dom skulle klippa nu men dom ville bara locka det, sminka mig osv. Så imorgon klockan nio ska dom slinga mitt hår eftersom min utväxt är inte och leka med :) Glad är jag, hade ändå planer på att slinga det inom en snar framtid.

Har tänkt på att min blogg måste vara boooring att läsa eftersom jag inte skriver om något roligt, varje gång jag skriver så kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva från början.. too little, too late. Och om 6 veckor/42 dagar far jag till Turkiet och solar och badar, käkar gott och massa mer, bruden längtar. Men måste väl hålla med om att Turkiet i mitten på maj hade inte suttit fel?

Jag i poolen, Turkiet 2005
image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0