Vart tog mina 15 plus grader vägen?


På vädret igår sa dom att det skulle bli 15 grader varmt här i Luleå, men än så länge har jag inte sett något som liknar det. Eller, vid ett så kom solen fram lite, vilket gjorde att det blev aningen varmare. Men jag önskar att mina plus grader kommer lägligt till imorgon när det ska grillas osv. Mysigt värre! Tycker inte ni att valborg är en sån där dag när man ska vara jätte många vänner och bara ha det trevligt? Iofs så kommer jag ha det, helt säker på det men jag menar alla flyr ju stan nu på valborg, lite snopet :/ .

Från en sak till en annan så far jag till Turkiet om 15 dagar, min nedräkning har hållit på ganska länge vilket gör att dagarna känns onädliga. Jag vill ju bara sola och bli brun :) men snaaart, snaart så! Finns två saker jag oroar mig över; 1. Jag kommer ta med mig för mycket kläder som jag inte ens kommer använda och de gör så att jag inte får plats med några av mina nya kläder som jag (eventuellt) ska köpa. 2. Ju äldre jag blir, desto mer flygrädd blir jag och nojig tex. som att planet kommer krascha/ bli kapat eller liknande. Jag tror Sara har haft ett litet inflytande på mig där, no offense! Meeeen, jag överlever nog, och om inte vem skulle då vilja driva min framgångsrika blogg? ;) haha. Var inte blyga nu! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha du är rolig :D imorgon blir de skoj =)

2008-04-29 @ 15:17:20
URL: http://ewlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0