underbaaaaaar dag :)


 

Redan tisdag igen :) Har haft så tur i veckan med att mina lärare är sjuka. Både min IOS lärare och matte är sjuka vilket resulterar mina damer och herrar att vi har extremt lite lektioner :b Själv njuter jag när dom är sjuka, men jag tänker på er också jag lovar (A) Var och åt lunch på max idag med några i klassen, gode gott var det :) Nu sitter jag och lyssnar på "it must have been love" som var med i Pretty Woman, jag tror inte en enda själ missa den vackra filmen i söndags. Ojoj, jag tror nog det är tidernas kärlekfilm. Varför jag älskar den kan ju ha och göra med att jag älskar romantiska komedi filmer. Och Richard G är så grymt snygg i filmen, observera filmen för nu är han en gammal gubbe, hehe.

Måste bara nämna om bråket som var i gymnasiebyn igår var totalt onödigt enligt mitt tycke. I och för sig vet jag inte vad som startade allt men tror verkligen folk att man löser något med bråk? Snarare tvärtom kan jag säga som är en sån "erfaren" bråkstake, hähä. Nä skämt och sido är det bara för att skaffa rubriker folk bråkas eller? Ett ord: ONÖDIGT!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, herregud! längsen man hörde, och inte mindre såg dig! saknar ju dig!!

2008-04-22 @ 18:06:22
URL: http://amandafraki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0