Money spending again


Åhh, hittat världens finaste klänning (för stunden, innan jag hittar någon ny) och vill verkligen ha den. Har velat sen igår om jag ska köpa den eller ej, men nu är det bestämt att jag ska ha den. Om det nu var intressant att veta d.v.s.

Igår åt jag gooo middag, tacos :) Sen skulle jag fara och hålla Conny sälskap när han åt och sedan fara till Carro, men eftersom dom är segast i stan (ta inte illa upp) så blev det lite längre än så. Dom kom och hämta mig vid halv tio typ, och då for vi till byn en sväng och nörda. Satt sju stycken i sebbes bil så det var gode trångt där bak men kul var det. For in till stan och lite sådant. Kom iaf hem tio i ett drygt och ögonen klockna dirrr :b

Bild på klänningen kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0