Looking to your heart and you will find love


Gårdagen vart trevlig även fast det inte blev att dricka. Var med Sara på kulturenshus och kolla på dansuppvisningar, bra ni var bruuds :) Tog bussen till sunderbyn kvart över åtta och gick till Elin där några var. Spelade lite ordrazzel som förövrigt var svin kul men jag var inte av dom bästa iaf. Vid halv elva for vi till Sebbe och gulla med hans söta vovvsingar och lirade poker. Dock gick det inge bra för mig, men det var ändå roligt. Sedan for vi in till staden och då lämnade dom av mig, väl hemma kvart i två slog jag på Ensamma hemma 3 och såg den, somnade altså kring halv fyra.

Idag blir det middag hos kusinerna som jag inte sett på ett tag, så det blir kul! Sedan blir det nog party om jag känner för det, var sugen igår men nu vet jag inte nå mer. Will see:) Får se vart kvällen leder en, dagen imorgon ser jag inte framemot, måste plugga, rensa garderoben, städa osvvv. MINDRE KUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0