att tiden går fort, nästan skrämmande


Nu undrar alla säkert med spänning vad min rubrik vill säga. Det är nämligen så att 24 April 2007 var jag i Björkliden med frilufts (elevens val). Groth skickade ett sms och sa att han var påväg till fjällen nu och det var därav jag kom på att "fan, det var ju nu vi var där förra året". Just denna dag, denna tid satt jag uppe på Låkkta efter en sjuhelvetisk väg dit upp, mitt livs värsta grej jag någonsin har gjort, helt klart! Men sen att komma ner till stugan, ta en varm dusch och mötas av underbara människorna i stugan som redan kommit ner (innan jag, Sara och Simon) hann ens komma upp. VI var grymt sega, men alla av oss hade något handikapp, Saras skidor hade inge glid, mina skidor hade för bra glid så jag for bakåt varje gång jag skulle upp i en backe och Simons skida var helt paj.. But hey, we made it! Den veckan vi var där var så grymt rolig och jag minns det som igår, skulle nog göra vad som helst för att dra det där gänget igen dit upp meen det får nog vara min dröm istället!


image212                 image214
Fin bild på lapporten :)                                        En arg Elli påväg mot Låkkta

image215        image216
Gullisar på toppen, typ.                  Lh och Simon i stugan =)

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

aoow, sakna

2008-04-26 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0